Asamblea General de Socios y Socias ANiNATH 2021 - ANiNATH
Assemblea General de Socis i Sòcies ANiNATH 2021
Associació, Nens, Nenes, Trasplantament, Hepàtic, trasplante, hepático, infantil, aninath
7132

Asamblea General de Socios y Socias ANiNATH 2021

El dilluns 1 de març , ANiNATH va celebrar per videoconferència l’Assemblea General de Socis i Sòcies 2021. La situació actual provocada per la pandèmia de Covid-19 no permet que aquest tipus de reunions es celebrin de manera presencial.
A l’Assemblea es va procedir a renovar la Junta Directiva tal com determinen els estatuts de l’associació. La Junta sortint (Presidenta-Katia Verger, Vicepresidenta-Mary Mesaglio, Secretària-Laura Canals) va rebre amb gran il·lusió la nova Junta formada per: Presidenta-Mireia Martínez, Vicepresidenta-Rosanna Martí, Secretària-Verónica Zamorano, Vocal-Mary Mesaglio i Ester Mozas que renova com a Tresorera, tasca que desenvolupa des de que al març de 2015 es va fundar ANiNATH.
Altres punts de l’ordre del dia varen ser l’aprovació de l’acta de l’Assemblea de 2020, l’aprovació de l’estat de comptes 2020, la revisió de les activitats fetes a 2020 i les que estan planejades pel 2021, que s’hauran d’anar ajustant en funció de l’evolució de la pandèmia.
L’Assemblea va concloure amb la part de precs i preguntes a la qual diverses Sòcies varen mostrar interès en formar part activa d’algun dels grups de treball en que es divideix l’equip.
Volem expressar el màxim agraïment a la Junta que ha estat liderant l’associació fins l’actualitat i ha fet possible que tots aquests anys hagin estat plens d’il.lusió materialitzant projectes i iniciatives des de l’esforç i l’amor. Moltes gràcies Katia, Mary, Ester i Laura.